10
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
Altijd bereikbaar via mail/whatsapp/telefoon.Deskundige begeleidingGoede kennis van de marktsituatie
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
10
Bereikbaarheid en communicatie
10
Deskundigheid
10
Onderhandeling en resultaat
10
Prijs / kwaliteit
Hele fijne persoonlijkheid die keihard voor haar contacten werkt. Afspraken worden nagekomen. Contact opnemen na een vraag altijd snel. Betrouwbaar en accuraat.
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
9
Deskundigheid
9
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
Een makelaardij met kennis van zaken in huis.Alle medewerkers niks anders dan vriendelijkheid.Ze staan spreekwoordelijk 24 /7 voor je klaar.Niks is te moeilijk of onmogelijk.Zoals gebleken voor ons de juiste keus om met makelaardij Keizer in zee te gaan.Dames hartelijk dank voor alles.
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
9
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
Had een goed contact met Jannie en haar medewerkers. Kwamen met goede adviezen.. Resultaat een vlotte verkoop en een blijde koper. Zeker een aanrader.
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
Mijn ervaringen bij Keizer Makelaardij rondom het kopen van mijn droomhuisje in Doldersum zijn heel positief. Ik heb achtereenvolgens te maken gehad met Evelien, Jannie en Albertyn en ze waren allemaal heel aardig en behulpzaam! Michiel Dekker
"Wat een mooie review, dank je wel. En veel mooie momenten in Doldersum gewenst!"
Reactie van Keizer Makelaardij
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
"Beste Mathijs en Michelle, bedankt voor de 5 sterren!"
Reactie van Keizer Makelaardij
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
"Bedankt Ultsje, voor de 5 stralende sterren :)"
Reactie van Keizer Makelaardij
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
Heel goede ervaring met keizer makelaardij goede begeleiding met verkoop en aan koop woning vriendelijk personeel op kantoor en jannie die je goed blijft informeren hoe het proces verloopt Zeker een aanrader
"Super om te horen! Bedankt voor jullie vertrouwen en natuurlijk bedankt voor de mooie review!"
Reactie van Keizer Makelaardij
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
"Bedankt voor de 5 stralende sterren, Rick en Anouk!"
Reactie van Keizer Makelaardij
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"
Wat ons betreft slechte begeleiding en nog slechtere terugkoppeling. Verkoop in ruim 1 jaar tijd uiteindelijk toch niet gelukt en ook nog een voor ons onverwachte forse rekening.
|
"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"