Onze reviews

Wij worden beoordeeld met een 8.5

Gemiddelde uit 319 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
Funda beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 94 reviews

9.2

Google beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 225 reviews

8.3

Makelaardij Van der Linden Almere is beoordeeld met een 8.5 op basis van 319 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
2

Review

review icoon

In het verre verleden hebben we bij Van der Linden Almere gehuurd en dat was echt prima! Ook onze koopwoning gekocht en verkocht via Van der Linden en ook daarbij niets dan lof. Maar sinds ruim 2 jaar huren we weer bij Van der Linden en het serviceniveau blijkt intussen echt dramatisch verslechterd. Dat begon al bij de oplevering van onze woning, waarbij de opzichter zich niet aan de afgesproken tijd hield en voor het gemak de oplevering al zonder ons had gedaan met de vorige huurder. Daarna bleken er maar liefst 31 opleveringsgebreken te zijn, variërend van kapotte sloten en schimmel in de schuur tot kapotte vaatwasser vol vieze vaat etc. die pas na veel mails en telefoontjes werden opgelost. Uiteindelijk wel netjes opgelost, dat dan weer wel. Maar sinds we hier wonen hebben we een ernstig probleem met onze woning (het wordt er ongelooflijk heet, de temperaturen liggen binnen de hele zomer tussen de 25-31 graden). Hierover hebben we sinds vorige zomer maar liefst 13 klachten ingediend, maar het probleem is nog altijd niet opgelost. Onze mails worden niet beantwoord of je krijgt als reactie van de afdeling Vastgoed: “Dit moet ik overleggen met het technisch management”. Als je vervolgens belt, blijkt die persoon van afdeling Vastgoed allang niet meer bij Van der Linden te werken, is je klacht aan niemand anders overgedragen en weet het technisch management van niets. Technisch management belooft naar je klacht te kijken, maar vergeet vervolgens tot 2 keer toe terug te bellen. Als je zelf belt met Van der Linden is het hoogst uitzonderlijk om iemand aan de telefoon te krijgen. Gisteren nog heb ik 2x een half uur in de wacht gestaan, maar er neemt gewoon niemand op. Ook bij andere vragen die we aan de afdeling Vastgoed gesteld hebben, ontvang je standaard géén reactie (heb nog steeds geen reactie op twee vragen van december en januari). Je gaat je afvragen of de mailboxen überhaupt gelezen worden en of er nog medewerkers zijn die de telefoon beantwoorden. Wonderlijk genoeg zie ik dat er blijkbaar wel iemand van Van der Linden de tijd neemt om deze Google reviews te lezen en beantwoorden, maar dat vragen en klachten van huurders niet beantwoord worden. Al met al: dramatisch slechte service van een verhuurder die wel elke maand een flink bedrag aan huur incasseert.

Reactie

Beoordeling icoon

"Jammer dat we uw goede ervaringen in het verleden met ons nu niet kunnen waarmaken. Heel vervelend dat u deze klachten ervaart, zowel technisch gezien als in de communicatie. We hebben begrepen dat u volgende week een afspraak heeft met onze technisch manager bij uw woning. We hopen dat daarmee ook snel een eind komt aan uw technische klachten. En voor wat betreft de communicatie: u mag echt beter van ons verwachten."

Reactie van Makelaardij Van der Linden Almere

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling