Makelaardij Van der Linden Almere is beoordeeld met een 8.5 op basis van 319 reviews
Review
Kwaad, puur kwaad (inclusief Amvest, de eigenaren van het gebouw). Ze komen hun einde van het contract niet na (tijdige reparaties, het innen van servicekosten voor services in plaats van hun eigen portemonnee, weigering om een lijst te geven van waar ze uw servicekosten aan uitgeven, beleefd zijn en niet tegen hun schreeuwen klanten, de telefoon beantwoorden, ik kan nog wel even doorgaan), maar verwacht desondanks dat je je doel vervult (de huur betalen, ondanks het contract inclusief dingen die ze weigeren te doen, OF ANDERS). Uiteraard zit hun boekhoudafdeling er bovenop en neemt om gegronde redenen contact met u op als u zelfs maar 30 seconden te laat bent met de huur, maar als ze niets doen waartoe ze contractueel verplicht zijn, zijn er voor hen geen gevolgen. Ze hebben schaamteloos en opzettelijk gelogen over veel dingen over het appartement om ons te laten tekenen. Ze gaven ons de sleutels van een gloednieuw appartement met veel onafgemaakte en kapotte dingen waar we maanden op moesten wachten voordat ze gerepareerd waren. Dit komt omdat de bouwvakkers onder druk werden gezet om het appartement binnen een onredelijk tijdsbestek af te ronden, zodat ze ons konden laten intrekken en zo snel mogelijk de huur konden innen. Ze weigerden ook gemakshalve ons te vertellen dat het gebouw nog niet klaar was en dat we de komende negen maanden vanaf 07.00 uur van maandag tot en met zaterdag boven ons hoofd zouden moeten boren. Als we dat hadden geweten, hadden we geen contract met hen getekend. Het zou voor ons veel beter zijn geweest om geheel naar een andere stad te verhuizen dan om onder het bewind van de duivel in “Amsterdam” te gaan wonen (Centrale huur voor locatie Noord). Ze zijn extreem onbeleefd, communiceren nergens over met huurders, laten je in cirkels rondgaan alleen maar om je te vertellen dat je een online ticket moet indienen voor reparaties die ze nooit controleren of opvolgen, en ze hebben een noodlijn die ze niet beantwoorden. Op een keer ging de garage in de noodmodus omdat de simkaart waarmee ze hem bediende (je zou denken dat ze een beter systeem hadden bedacht of eraan hadden gedacht het te veranderen) op was, waardoor stalen wanden naar beneden vielen en delen ervan blokkeerden. Gelukkig zat daar niemand vast, want er is geen mobiele service. Dit gebeurde op een zaterdag, en toen we hun noodlijn belden, uiteraard geen antwoord. Vervolgens hebben wij contact moeten opnemen met de VVE van de eigenaren die de brandweer hebben gebeld om het probleem op te lossen. Toen we ze maandag eindelijk bereikten om te vragen waarom ze de noodtelefoon niet opnemen, zeiden ze: "Ach, op zaterdag werken we niet". Zoals we allemaal weten, gebeuren noodgevallen alleen op maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 17.00 uur. Het is zo erg dat de huurders van de 3 panden een woningbouwvereniging hebben opgericht om juridische stappen tegen hen en Amvest te ondernemen. Nu we het er toch over hebben, Amvest heeft het gebouw gebouwd met behulp van de goedkoopste materialen die mogelijk zijn en een architect van een kleuterschool, dus het is geen wonder dat er steeds dingen kapot gingen. Bovendien hebben ze het perceel niet diep genoeg uitgegraven, waardoor de toestemming die ze van de stad hadden gekregen om dit te doen werd overtreden, met als resultaat dat de kelder waar de opslagruimtes staan, en de garage, elke keer dat het regende onder water kwamen te staan. De EV-laadkabels raakten ondergedompeld in water en veel opslagruimtes kwamen onder water te staan, wat leidde tot vernielde bezittingen. Toen mensen belden om hen dat te vertellen, zei VDL dat ze een claim moesten indienen bij hun persoonlijke verzekering, ondanks het feit dat dit de nalatigheid van Amvest en VDL was, en ze voortdurend met de vinger naar elkaar wezen, waardoor de huurders die hen goed geld betaalden hen achtervolgden in plaats van alleen maar het probleem op te lossen. Ook behandelen zij expats oneerlijk en maken zij misbruik van het feit dat zij niet op de hoogte zijn van de Nederlandse wetgeving en niet weten hoe illegaal de handelingen van VDL zijn. Ik wil doorgaan, maar sta op het punt mijn tekenlimiet te overschrijden. BLIJF WEG VAN DIT BEDRIJF.
|
"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"