5 dikke sterren voor Alexandra, zij is een echte pro, ruime voldoende kennis en ervaring in huis, maar wat ik het allerfijnst vind, Alexandra is een "mens-makelaaar", zij denkt en voelt met je mee, het gaat niet alleen maar om het geld voor haar! hele fijne samenwerking, dank je wel Alexandra!
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"