Niets dan goeds over Alexandra. De verkoop van mijn huis verliep vlot en vlekkeloos. En overigens ruim boven de vraagprijs verkocht. Fijn om iemand te hebben die meedenkt, je het meeste werk uit handen neemt en precies weet hoe de …
|
"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"