Onze reviews

Wij worden beoordeeld met een 9.1

Gemiddelde uit 57 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
Funda beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 1 reviews

10

Google beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 56 reviews

9.0

PMA Meerstad is beoordeeld met een 9.1 op basis van 57 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
10

Review

review icoon

Martin van PMA was uiterst betrouwbaar in het beheer van onze verhuur in Amsterdam; altijd klaar om ons te helpen en een lastige situatie te beheren. Hij was geweldig om mee te werken en ik zou het ten zeerste aanbevelen.

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
10

Review

review icoon

Zeer professioneel en altijd fijne communicatie. Heel blij met de samenwerking met PMA.

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
10

Een funda gebruiker

10

Deskundigheid

10

Lokale marktkennis

10

Prijs / kwaliteit

10

Service en begeleiding

Review

review icoon

Wij zijn super geholpen door Kees van PMA. Snel, vriendelijk, flexibel en vakkundig. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn huis wilt verkopen.

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Funda beoordeling
10

Review

review icoon

Sterk aanbevolen! PMA en Martin beheren ons appartement nu iets meer dan een jaar en we zijn erg blij met hun professionaliteit en ondersteuning. Martin is een betrouwbare, vriendelijke en nuchtere vastgoedbeheerder. We hebben nauw met hem samengewerkt aan een lastig onderhoudsvraagstuk. Hij communiceert uitstekend met zowel huurders als eigenaren en heeft een nichebouwspecialist gevonden die ons ingewikkelde vochtprobleem kon oplossen. Wij hebben het gevoel dat ons eigendom in zeer goede handen is. Bedankt Martin en PMA!

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
10

Review

review icoon

Ik heb zo'n geweldige ervaring gehad om met dit bedrijf te werken. De agenten die mij hielpen, reageerden altijd 100% en waren op de hoogte van de informatie die ze verstrekten en de uitdagingen die ze met huurders oplosten. Zeker aan te raden.

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
10

Review

review icoon

Ik zou Property Manager Amsterdam van harte aanbevelen. Martin is een aardige vent en een geweldige professional. Hij is altijd zeer responsief en super behulpzaam. Hij heeft ons echt geholpen bij het vinden van een geweldig appartement om te huren. Hij beheert ook het appartement en is er altijd als we hem nodig hebben. Mijn vriendin en ik zijn zeer tevreden. Bedankt Martijn :)

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
10

Review

review icoon

Martin van ‘Property Manager Amsterdam’ was vanaf de dag dat ik voor het eerst informeerde over het verhuren van mijn woning in Amsterdam absoluut fantastisch. Hij gaf de beste aanbevelingen en begeleiding om ervoor te zorgen dat het onroerend goed de juiste belangstelling trok, geweldige vooruitzichten bood en perfect op de markt werd gebracht. Hij stond altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden. En uiteindelijk zorgde Martin ervoor dat het hele verhuurproces heel eenvoudig was en zorgde hij voor elke stap, wat mijn leven gemakkelijk maakte. Heel erg bedankt, ik zal je eeuwig dankbaar zijn en ik zal deze service zonder twijfel opnieuw gebruiken!

|

"Ja, ik beveel deze makelaar aan!"

Google beoordeling
2

Review

review icoon

I would definitely not recommend this company !I am surprised to read in the review that there are professionals … It took us few weeks to be able to live properly in our apartment (no hot water, disfunctional door of terrace, unworking heating …). They were not reactive and always mentioning first that it could be due to our fault. We had to manage a lot of issues by ourselves.And now they do not even want to give us back our deposit for energy bills that we never heard about, that they are not even able to provide and that are not in the contract …Very disappointing and such behaviors are clearly not reliable for both sides of a rent : renting or owner.(We are used to rent a lot of apartments and first time it is that worse !!!!)(Vertaald door Google)Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden!Ik ben verrast om in de recensie te lezen dat er professionals zijn ... Het kostte ons enkele weken om goed in ons appartement te kunnen leven (geen warm water, defecte deur van terras, niet-werkende verwarming ...). Ze waren niet reactief en vermeldden altijd eerst dat het aan onze schuld te wijten kon zijn. Veel problemen moesten we zelf oplossen.En nu willen ze ons niet eens onze borg teruggeven voor energierekeningen waar we nog nooit van gehoord hebben, die ze niet eens kunnen leveren en die niet in het contract staan…Zeer teleurstellend en dergelijk gedrag is duidelijk niet betrouwbaar voor beide kanten van een huur: huren of eigenaar.(We zijn gewend om veel appartementen te huren en de eerste keer is het nog erger!!!!)

Reactie

Beoordeling icoon

"Dear Océane, the lease agreement you signed did not have any utilities included and you were made aware you needed to change all utility contracts to your name. Since this was not done for the heating and warm water of the property, the landlord rightly charged you that amount for while you were living there and provided you all the invoices. All other issues you mentioned and that are normal of a property, they have been addressed on time, but some minor repairs fall under the tenant´s responsibilities, since you are the one using the property, and this is also well documented in the signed lease agreement.Nevertheless, we thank you for being our tenant and leaving us a a review as we always aim to improve our customer service.We wish you all the best for the future.Sincerely,Property Manager Amsterdam(Vertaald door Google)Beste Océane, de huurovereenkomst die je ondertekende bevatte geen nutsvoorzieningen en je werd erop gewezen dat je alle nutscontracten op jouw naam moest zetten. Aangezien dit niet is gedaan voor de verwarming en het warme water van het pand, heeft de verhuurder u terecht dat bedrag in rekening gebracht voor de tijd dat u daar woonde en u alle facturen verstrekt.Alle andere problemen die u noemde en die normaal zijn bij een woning, zijn op tijd verholpen, maar sommige kleine reparaties vallen onder de verantwoordelijkheid van de huurder, aangezien u degene bent die de woning gebruikt, en dit is ook goed gedocumenteerd in de ondertekende huurcontract.Desalniettemin willen we u bedanken dat u onze huurder bent en een beoordeling achterlaat, aangezien we er altijd naar streven onze klantenservice te verbeteren.We wensen je het allerbeste voor de toekomst.Eerlijk,Vastgoedbeheerder Amsterdam"

Reactie van PMA Meerstad

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling
2

Beoordeeld met een 2

Beoordeling icoon

Reactie

Beoordeling icoon

"Dear Danny,We cannot find your name in our customer base. Can you indicate more precisely which service/experience you are not satisfied with? It would be great if you could contact us to discuss this.Sincerely,Property Manager Amsterdam(Vertaald door Google)Beste Danny,We kunnen uw naam niet vinden in ons klantenbestand. Kunt u nader aangeven over welke service/ervaring u niet tevreden bent? Het zou fijn zijn als u contact met ons opneemt om dit te bespreken.Eerlijk,Vastgoedbeheerder Amsterdam"

Reactie van PMA Meerstad

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling
2

Review

review icoon

They obviously bought all of their reviews because everyone who I have spoken to has had the same issues with them.Expect to wait months and months for anything to get done, don't buy into their promises because you won't get anywhere.(Vertaald door Google)Ze hebben duidelijk al hun beoordelingen gekocht omdat iedereen met wie ik heb gesproken dezelfde problemen met hen heeft gehad.Verwacht maanden en maanden te wachten voordat er iets gedaan wordt, ga niet in op hun beloften, want je komt nergens.

Reactie

Beoordeling icoon

"Dear Anon,We cannot find your name in our customer base. Can you indicate more precisely which service/experience you are not satisfied with? It would be great if you could contact us to discuss this.Sincerely,Property Manager Amsterdam(Vertaald door Google)Beste Anoniem,We kunnen uw naam niet vinden in ons klantenbestand. Kunt u nader aangeven over welke service/ervaring u niet tevreden bent? Het zou fijn zijn als u contact met ons opneemt om dit te bespreken.Eerlijk,Vastgoedbeheerder Amsterdam"

Reactie van PMA Meerstad

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling