PMA Meerstad is beoordeeld met een 9.1 op basis van 63 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
2

Review

review icoon

I would definitely not recommend this company !I am surprised to read in the review that there are professionals … It took us few weeks to be able to live properly in our apartment (no hot water, disfunctional door of terrace, unworking heating …). They were not reactive and always mentioning first that it could be due to our fault. We had to manage a lot of issues by ourselves.And now they do not even want to give us back our deposit for energy bills that we never heard about, that they are not even able to provide and that are not in the contract …Very disappointing and such behaviors are clearly not reliable for both sides of a rent : renting or owner.(We are used to rent a lot of apartments and first time it is that worse !!!!)(Vertaald door Google)Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden!Ik ben verrast om in de recensie te lezen dat er professionals zijn ... Het kostte ons enkele weken om goed in ons appartement te kunnen leven (geen warm water, defecte deur van terras, niet-werkende verwarming ...). Ze waren niet reactief en vermeldden altijd eerst dat het aan onze schuld te wijten kon zijn. Veel problemen moesten we zelf oplossen.En nu willen ze ons niet eens onze borg teruggeven voor energierekeningen waar we nog nooit van gehoord hebben, die ze niet eens kunnen leveren en die niet in het contract staan…Zeer teleurstellend en dergelijk gedrag is duidelijk niet betrouwbaar voor beide kanten van een huur: huren of eigenaar.(We zijn gewend om veel appartementen te huren en de eerste keer is het nog erger!!!!)

Reactie

Beoordeling icoon

"Dear Océane, the lease agreement you signed did not have any utilities included and you were made aware you needed to change all utility contracts to your name. Since this was not done for the heating and warm water of the property, the landlord rightly charged you that amount for while you were living there and provided you all the invoices. All other issues you mentioned and that are normal of a property, they have been addressed on time, but some minor repairs fall under the tenant´s responsibilities, since you are the one using the property, and this is also well documented in the signed lease agreement.Nevertheless, we thank you for being our tenant and leaving us a a review as we always aim to improve our customer service.We wish you all the best for the future.Sincerely,Property Manager Amsterdam(Vertaald door Google)Beste Océane, de huurovereenkomst die je ondertekende bevatte geen nutsvoorzieningen en je werd erop gewezen dat je alle nutscontracten op jouw naam moest zetten. Aangezien dit niet is gedaan voor de verwarming en het warme water van het pand, heeft de verhuurder u terecht dat bedrag in rekening gebracht voor de tijd dat u daar woonde en u alle facturen verstrekt.Alle andere problemen die u noemde en die normaal zijn bij een woning, zijn op tijd verholpen, maar sommige kleine reparaties vallen onder de verantwoordelijkheid van de huurder, aangezien u degene bent die de woning gebruikt, en dit is ook goed gedocumenteerd in de ondertekende huurcontract.Desalniettemin willen we u bedanken dat u onze huurder bent en een beoordeling achterlaat, aangezien we er altijd naar streven onze klantenservice te verbeteren.We wensen je het allerbeste voor de toekomst.Eerlijk,Vastgoedbeheerder Amsterdam"

Reactie van PMA Meerstad

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling
Terug naar het overzicht