Onze reviews

Wij worden beoordeeld met een 8.9

Gemiddelde uit 51 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
Funda beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 46 reviews

9.3

Google beoordeling logo

Beoordeeld met een

Op basis van 5 reviews

5.2

Tel Krop Makelaars is beoordeeld met een 8.9 op basis van 51 reviews

review-star review-star review-star review-star review-star
2

Review

review icoon

0 sterren, 1 ster is genereus. Verhuisd naar een onlangs gerenoveerd appartement aan de Eerste van der Helststraat in Amsterdam. Geen internet. In de 21ste eeuw. Moest contact met hen opnemen om de bouwer terug te krijgen om de muren uit te graven om de kabel te vinden en aan te sluiten. Goede start. Volgende; lekkage in het plafond van het toilet. Iedere keer werd er boven appartement gedoucht. Moest contact met hen opnemen voor reparatie. Toen ik een bouwer durfde te vragen er zelf naar te kijken, werd ik op mijn plaats gezet en kreeg ik te horen dat zij moesten beslissen of zij schade zouden lijden of dat ik het zelf zou doen. Ja, ik heb mijn eigen plafond onder water gezet?! Het is duidelijk dat ik heb besloten dat ik het was, want 1,5 jaar later is het nog steeds niet gerepareerd. Mooie doucheruimte…onpraktisch opgezet. Geen douchedeur, dus water komt overal. De deur is niet met de juiste verf geverfd, laat los, is opgezwollen en het hout is aan het rotten. Heb contact met ze opgenomen. ‘Beoordelaar’ kwam eruit. Dan niets. Wat is het volgende? Ah ja, het appartement boven wordt gerenoveerd. Na een bijzonder zware regenbui wordt u om 05.00 uur wakker met bruin water dat langs de slaapkamermuren stoomt. Mad dash om het meubilair te redden. Ik heb het bureau op de hoogte gebracht, maar moest zelf contact opnemen met de bouwers om de reparatie boven uit te voeren om te voorkomen dat mijn appartement verder verwoest zou worden. Slaapkamer 3 dagen onbruikbaar gemaakt terwijl ik hem zelf uitdroogde, op de bank moest slapen. Verschillende e-mails met foto en video verzonden, geen antwoord. Plafond en muren zijn bruin gekleurd en zijn eerlijk gezegd walgelijk. Volgende week hoor ik een vreemd geluid in de keuken. Weer een lek uit het plafond. Genoeg water om een ​​dweilemmer te vullen. Het lukte om de bouwer te grijpen en hij repareerde het. Maar niet voordat mijn keukenmuur een heerlijk vochtniveau kreeg. Opnieuw een e-mail gestuurd met foto's en video, helemaal geen antwoord. Laten we het feit niet vergeten dat de bouwers geen stoflakens leggen of het gebied beschermen. Het hele trappenhuis was gevuld met cementstof en het marineblauwe tapijt werd wit. Je kunt de trap niet aflopen zonder dat er vlekken op je kleding komen. Daarover gemaild waarop ik wel een reactie kreeg…dat het schoongemaakt zou worden als de werkzaamheden klaar waren. Dus over 4 maanden. Wil je dat we vier maanden in dit astma-gevaar leven?! Een andere agent pikte hetzelfde bericht op en stuurde een schoonmaakronde (die alleen het tapijt stofzuigde, de muren van het trappenhuis zijn nog plakkerig en smerig). Hoe kon ik de slechte ventilatie vergeten. Elke keer als er beneden wordt gekookt, gerookt of zelfs scheten gelaten, ruikt mijn appartement ernaar. In alle ernst heeft mijn vriend astma, dus de sigarettengeur heeft echt invloed op hem, het is verstikkend. Vertelde hen hierover. Ze deden...precies niets. Nou, meneer Assessor kwam weer, wat tot meer niets leidde. Had een makelaar bij het huren van deze plek, ze heeft ook geprobeerd contact met hen op te nemen en werd genegeerd. Had beoordelingen die ze schreef en op Facebook en Google achterliet, verwijderd, wat ze waarschijnlijk met deze zullen proberen te doen. Oh en doe geen moeite om te bellen, ze nemen nooit op en bellen dan niet. Op dit moment denk ik dat ze aan het screenen zijn. Hoewel ze mij willens en wetens hebben genegeerd, zijn ze er in de periode van de laatste twee lekken in geslaagd mij per e-mail op de hoogte te stellen van een huurverhoging. Er werkt daar dus iemand! Waarom reageren ze niet? Ik kan alleen maar speculeren dat dit komt omdat ze mogelijk verplicht zijn om de eigenaar van het gebouw op de hoogte te stellen van dergelijke problemen en de kosten die ze maken, dus het is beter om dit te negeren en de gelukzaligheid van de huurder te veinzen?! Ik vermoed dat ze zullen proberen de reparatie uit te stellen en het tegelijkertijd zullen doen en dat ze de bovenverdieping zullen passen en schilderen, zodat de kosten kunnen worden gemaskeerd en in de renovatiekosten kunnen worden opgenomen. Gewoon mijn vermoeden. Hoe kan ik dit noemen? Wanbeheer lijkt een understatement. Ik leef met rotte muren en schimmel om hardop te huilen! En de huur is niet goedkoop, laten we het maar premiumprijzen noemen. Ze geven duidelijk niets om de eigendommen die ze beheren, noch om de omstandigheden voor de mensen die er wonen. Amsterdam is een snelle markt, ze kunnen binnen enkele uren opnieuw verhuren. Het is duidelijk dat ze alleen om hun geld geven. Hoe dit niveau van onprofessionalisme ook wordt genoemd, het is volkomen walgelijk en ik zou iedereen willen smeken serieus te overwegen om deze clowns toe te staan ​​hun eigendommen te verhuren of van hen te huren.

|

"Nee, ik beveel deze makelaar niet aan!"

Google beoordeling